سیر تاریخی تبلیغ

چکیده:

آنچه پیش روی دارید، بخشی از یک تحقیق گسترده در مسئله تبلیغات است که طی چهار سال اخیر از سوی نگارنده تهیه و به صورت یک ماده درسی در دانشگاه امام صادق(ع) ارائه گردیده است. ره آورد این تحقیق مطالبی است با ظرفت حدود هشتصد صفحه که به خواست خدا در آینده تکمیل و چاپ و عرضه خواهد شد.

طرح این موضوع بدین شیوه برای نخستین بار در معرض دید اندیشمندان و فضلا قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *